玛利亚苦涩小飞船碑碑子

咕咕本咕,b站:食铁拉碑碑子,其余全网同名,长期开放约稿。

主题:诗与歌
‌To survive myself I forged you like a weapon, like an arrow in my bow, a stone in my sling.   为了拯救我自己 我锻铸成你的武器。如我弓上之箭,弓上的石头。
‌Last hawser in you creaks my last longing. In my harren land you are the final rose.  Now I want them to say what I want to say to you to make you hear as I want you to hear me.      最后的船索 我最后的索求紧紧系住你,在我贫瘠的土地上你是我最后的玫瑰。我要让他们说我想对你说的,我想让你听见我想让你听见的 。
‌I who lived in a harbour from which I loved you.There were grief and the ruins, and you were the miracle.    我是住在海港并爱你的人。那里有悲痛与毁灭 而你是奇迹。
‌My kisses fell, happy as embers.  You are like nobody since I love you.  You mean the world to me.    我的吻降落如琥珀般快乐。你不像任何人,因为我爱你。于我而言,你就是整个世界。
‌The numberless heart of the wind beating above our loving silence. I wanna pack myself up and send you as a gift.    无数风的心脏在我们爱的沉默上方跳动。我想把自己打包送给你做礼物。
‌I'm so in love with you. The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can‘t have them。我是真的爱上你了。 失去某人,最糟糕的莫过于,他近在身旁,却犹如远在天边。

之前约的纸胶带稿子
存一份到lofter上面
反正已经开始发售了
实体店的
问我我也不知道啥德行
这么久了我连样卷都没见到

评论(3)

热度(136)